Conferința WOLTERS KLUWER – Noile Directive Europene privind Achizițiile Publice, 26 ianuarie 2017

Conferința WOLTERS KLUWER – Noile Directive Europene privind Achizițiile Publice, 26 ianuarie 2017

INSCRIERI

EMEA Conferences

Cei mai renumiți experți europeni în domeniul achizițiilor publice vin la București pentru a clarifica aspecte practice contradictorii în domeniul achizițiilor publice vizând procedurile de atribuire, respingerea ofertelor, opțiunea pentru terți susținători, asociați sau subcontractanți, utilizarea acordurilor-cadru, și modificarea contractului de achiziție publică. Acest eveniment special va avea loc în data de 26 ianuarie 2017 la Crowne Plaza Hotel din București.

Agenda evenimentului:

08.45 – 09.30 Înregistrare Participanți

09.30 – 09.35 Deschiderea conferinței și prezentarea invitaților de către Raluca Nechimiș

09.35-10.30 Jurisprudența recentă a Curții de Justiție a Uniunii Europene cu privire la procedura de atribuire, în special cu privire la:

  • situațiile când poate interveni un risc semnificativ de respingere a ofertei unui ofertant pentru neîndeplinirea unor cerințe de selecție și calificare, în special în cazul neachitării unor impozite, taxe sau contribuții la buget, sau neexecutării unor contracte anterioare;
  • cerințe de selectie și calificare (economico-financiare, tehnico-profesionale, etc.);
  • criterii de atribuire (inclusiv prezentarea sub-criteriilor și metodologia de evaluare);
  • condiții de contractare a subcontractanților.

10.30 – 11.30 Îndeplinirea cerințelor din documentația de atribuire prin intrarea în angajamente cu alte entități

  • aspectele pe care un ofertant trebuie să le ia în considerare atunci când trebuie să decidă dacă să încheie un acord de asociere, să intre într-un acord de subcontractare sau să solicite susținerea unui terț susținător pentru a asigura îndeplinirea cerințelor conținute în documentația de atribuire;
  • impactul asupra executării contractului a deciziei de a intra într-o asociere, acord de subcontractare sau angajament de susținere din partea unui terț susținător;
  • limitele dreptului autorității contractante de a restricționa intrarea în angajamente cu alte entități pentru a îndeplini cerințe ale documentației de atribuire.

11.30 – 12.00 Pauză de Cafea

12.00 – 13.00 Acordurile-cadru din perspectiva noilor Directive Europene vizând Achizițiile Publice

  • condițiile care determină utilizarea unui acord-cadru;
  • modul în care se aplică acordurile-cadru;
  • diferențele între modurile de reglementare a acordurilor-cadru la nivelul directivei privind achizițiile publice clasice și la nivelul directivei privind achizițiile publice sectoriale.

13.00 – 14.00 Modificări aduse contractului de achiziție publică

  • circumstanțele în care pot fi modificate contractele de achiziție publică înainte și după semnare, fără riscuri pentru ofertant;
  • limitări și posibilități de modificare a contractului de achiziție publică; posibile consecințe.

14.00 Prânz de Networking

Acest eveniment este conceput pentru a oferi clarificări cu privire la aspectele pe care un ofertant trebuie să le ia în considerare atunci când decide dacă să încheie un acord de asociere, să intre într-un acord de subcontractare sau să solicite susținerea unui terț susținător pentru a asigura îndeplinirea cerințelor documentației de atribuire,  situațiile când poate interveni un risc semnificativ de respingere a ofertei unui ofertant pentru neîndeplinirea unor cerințe de selecție și calificare, în special în cazul neachitării impozitelor sau neexecutării unor contracte anterioare, modul în care se aplică acordurile cadru sau circumstanțele în care pot fi modificate contractele de achiziție publică înainte și după semnare, fără riscuri pentru ofertant.

Conferința este extrem de  relevantă pentru ofertanți (dar și autoritățile contractante sunt binevenite) și consultanții acestora care vor fie la curent cu informații și problematici de actualitate din domeniul achizițiilor publice.

Organizatorii, EMEA Conferences și Cabinetul Individual de Avocat Raluca Nechimis, le-au invitat pe Sue Arrowsmith si Virginie Dor sa prezinte in mod interactiv subiecte de cel mai mare interes pentru practicienii din domeniul achizițiilor publice, care astfel pot întelege mai bine ceea ce stă la baza Directivelor Europene privind Achizițiile Publice adoptate în 2014, și transpuse anul acesta în legislația română.  

 Sue Arrowsmith este Profesor de Dreptul Achizițiilor Publice și Director al Grupului de Cercetare în domeniul Achizițiilor Publice din cadrul Facultății de Drept a Universității Nottingham. Sue a fost implicată în reforma dreptului achizițiilor publice de mulți ani în calitate de membru (din 1997) al Comitetului Consultativ al Comisiei Europene pentru Deschiderea Achizițiilor Publice. Ea este de asemenea membru al Grupului de Experți în Achiziții Publice al UNCITRAL care se ocupă de reforma Modelului de Lege a Achizițiilor Publice aparținând UNCITRAL, a fost membru al Grupului de Experți Internaționali ai Băncii Mondiale ce a avut ca scop modificarea politicilor de achiziții publice ale Băncii Mondiale în țările în curs de dezvoltare, și a fost consultant pentru guvernul britanic, Organizația Internațională a Comerțului, Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică, Banca Centrală Europeană, Organizația Internațională a Muncii, Comisia de Drept a Angliei și Țării Galilor, dar și pentru firme de avocatură și societăți private.

Virginie Dor este Partener Coordonator al practicii de achiziții publice a biroului din Bruxelles al uneia dintre cele mai prestigioase firme de avocatură europene, și este de asemenea expert în cadrul grupului de experți în achizitii publice al Comisiei Europene. Ea acordă consultanță societăților private și autorităților contractante cu privire la toate etapele procedurilor de achiziții publice. Virginie este foarte cunoscută pentru numeroasele sale publicații și pentru seminariile și conferințele pe care le susține (aproape 40 de seminarii pe an, în engleză, franceză și olandeză), fiind autor și co-autor a numeroase articole și cărți vizând achizițiile publice, precum și transpunerea în legislația belgiană a directivelor europene.

Conferința cuprinde patru ore de prezentări interactive, pauza de cafea și un prânz de  networking. Conferința va fi ținută în limba engleză.

Noul pachet legislativ în domeniul achizițiilor publice, intrat în vigoare în mai 2016, ridică o serie de probleme de interpretare și aplicare. Informațiile sunt noi, lipsesc cazuistica și  doctrina ca puncte de reper în interpretarea și aplicarea corectă a noilor directive.

În acest context, îți dorești să înțelegi rapid, eficient și  de la cei mai buni teoreticieni si practicieni europeni cum te poți adapta reformei din domeniu, pornind de la exemple din alte jurisdicții unde noile directive au fost transpuse mai devreme.

Conferința despre Noile Directive Europene privind Achizițiile Publice aduce la București experții europeni care au acordat asistență Comisiei Europene în domeniul Achizițiilor Publice.

Cu ajutorul lor, îți vei clarifica aspecte practice importante din domeniul achizitiilor publice vizând procedurile de atribuire, respingerea ofertelor, opțiunea pentru terți susținători, asociați sau subcontractanți, utilizarea acordurilor-cadru și modificarea contractului de achiziție publică. Și, mai important, vei face ca noua legislație să lucreze pentru tine cu ușurință, cu mai multă certitudine și claritate.

Participă la conferință și clarifică-ți (printre multe altele) următoarele:

  • aspectele pe care un ofertant trebuie să le ia în considerare atunci când decide dacă să încheie un acord de asociere, să intre într-un acord de subcontractare sau să obțină susținerea unui terț susținător pentru a asigura îndeplinirea cerințelor conținute în documentația de atribuire.
  • situațiile când poate interveni un risc semnificativ de respingere a ofertei unui ofertant pentru neîndeplinirea unor cerințe de selecție și calificare, în special în cazul neachitării unor impozite, taxe sau contribuții la bugetul de stat, sau neexecutării unor contracte anterioare.
  • modul în care se aplică acordurile cadru sau circumstanțele în care pot fi modificate contractele de achiziție publică înainte și după semnare, fără riscuri pentru ofertant.

Dacă ești ofertant în domeniu, sau consultantul acestuia, conferința a fost organizată pentru tine.

Câștigi la fel de mult participând, dacă te numeri printre reprezentanții autorităților contractante.

Conferința va fi ținută în limba engleză

SURSA

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: