Conferinta Wolters Kluwer: Excelența în Promovarea Serviciilor de Avocatură și Consultanță – 3 iunie 2016

Revista Afaceri juridice europene, nr. 4/2016 – aprilie 2016

Conferinta Wolters Kluwer: Excelența în Promovarea Serviciilor de Avocatură și Consultanță – 3 iunie 2016

SURSA

Activitatea de consultanță este, înainte de toate, relația stabilită între două părți: consultant și consultat.  Orice profesionist în domeniu e conștient că poartă întreaga responsabilitate pentru construirea unei relații de calitate, care să asigure succesul procesului de consultanță și fidelizarea clientului. Construirea încrederii reciproce.

În cadrul Conferinței Excelența în Promovarea Serviciilor de Avocatură și Consultanță, organizată de Wolters Kluwer România, pe data de 3 iunie la Capital Plaza Hotel, aveți posibilitatea de a întâlni profesioniști de marcă din România, specializați în studiul și dezvoltarea tehnicilor aplicabile pentru obținerea performanței în managementului relației cu clientul (promovarea și marketingul serviciilor de consultanță, branding-ul personal, strategiile de negociere și managementul timpului).

CÂND:         Vineri, 3 iunie 2016

UNDE:         București, Capital Plaza Hotel, Bd. Iancu de Hunedoara 54 (Sala Ion Mincu)

PREȚ:          Early Booking (până la 6 mai 2016):   400 LEI + TVA

                     Late Booking (după 7 mai 2016):         500 LEI + TVA

În preț sunt incluse următoarele:

  • voucher de 100 lei pentru înscrierea la unul din atelierele practice viitoare Wolters Kluwer*,
  • voucher iDrept Expert (acces 30 zile),
  • voucher de 450 lei discount pentru achiziția soluției juridice LexForce.

Notă: În cazul neprezentării nenotificate în scris cu minim 3 zile înainte de desfăşurarea evenimentului la adresa la cristina.ghica@wolterskluwer.com, suma achitată nu se va restitui, însă poate fi folosită pentru un alt eveniment organizat de Wolters Kluwer România.

*Voucher-ul de 100 ron oferit pentru evenimentele viitoare poate fi folosit doar pentru seminariile și conferințele organizate strict de WoltersKluwer, nu și cele în parteneriat, un voucher per participant și doar din costul întreg de participare (reducerile nu se cumulează).

 

12:30 – 13:00 Welcome Coffee & finger food

13:00 – 13:45 Promovarea și Marketingul Serviciilor de Consultanță și Avocatură

Marius Decuseară-Brandenburg – Managing Partner – Trend Consult

13:45 – 14:00 Q&A

14:00 – 14:45 Negocierea Contractelor de Servicii – Sabin Gâlceava – GetLeverage

  • Logica nu este întotdeauna persuasivă;
  • Gestionarea emoțiilor în negociere;
  • Găsește valoarea din perspectiva celeilalte părți;
  • Acoperă principalele preocupări ale celuilalt pentru a fi persuasiv
  • Evită lupta pentru poziții – concentrează-te pe interes.

14:45 – 15:00 Q&A

15:00 – 15:30 Coffee Break

15:30 – 16:15 Managementul Relației cu Clientul – Dan Berțeanu, Equatorian

  • Care este impactul pe care îl are comportamentul vânzătorului asupra percepției și relației cu clienții?
  • Cum pot să înțeleg în ce fel de interacțiune sunt cu clienții mei?
  • Cu ce clienți ar trebui să-mi petrec timpul și cum să-i abordez?

16:15 – 16:30 Q&A

16:30 – 17:15 Personal Branding, Ana-Maria Gavrilă, consultant de imagine și branding personal în B2B

  • Ce este și de ce ne interesează brandul nostru personal?
  • De unde începem și cum îl construim?
  • Ce să (nu) facem – virtuți vs. păcate în branding personal.

17:15 – 17:30 Q&A

17:30 – 18:00 Coffee Break & finger food

18:00 – 18:45 Time Management, Octavian Pantiș – TMI

  • Cum poți defini și respecta prioritățile;
  • Cum poți stabili obiective provocatoare dar realiste, potrivite profilului lor;
  • Cum poți folosi timpul mai productiv în  fiecare zi.

Credibilitate și procesualitate emoțională în comunicarea cu clientul, Invitat Wolters Kluwer – Grigore Alina -fondatoarea școlii de actorie InLight 

  • Cum folosești inteligența emoțională și credibilitatea în relația cu partenerul de comunicare
  • Ce metode de comunicare inspirate din actoria modernă poți folosi
  • Cum creezi o relație de incredere bazată pe autenticitate

18:45 – 19:00 Q&A

19:00 – 19:30 Closing

Ana-Maria Gavrilă aprofundează domeniul comunicării de aproape 14 ani, având experiență în presa economică și corporate PR. A fost PR Manager într-o companie de consultanță Big 4 și, în prezent, lucrează cu o firmă de avocatură internațională. Având convingerea că nu există PR mai eficient decât cel pe care ți-l faci pe cont propriu, a început, în urmă cu doi ani, să le vorbească tinerilor profesioniști despre puterea brandului personal, în cadrul unor cursuri practice și sesiuni de consultanță individuală.

Octavian Pantiș, trainer, autor și antreprenor de succes. A câștigat premiile “Trainer of the Year” pentru 2010 și “Best Speaker” la Conferința Training 2007. Octavian Pantiș este membru al Professional Speakers Association for Europe. Este autorul celor mai bine vândute audiobookuri din colecția self help editată de Humanitas, audiobookuri cu tema Time Management, Practical Leadership și Change Management. TMI Training & Consulting, a fondat in 1999  și a primit de două ori titlul “Compania de Training a Anului”, pentru 2007 la gala inaugurală Business-Edu și pentru 2010, la ceremonia din Martie 2011.

Sabin Gîlceavă, absolvent al Academiei de Studii Economice – Facultatea de Comerț, Sabin și-a început cariera în vânzări și negociere în 1994 în domeniul bunurilor de larg consum, mergând ulterior spre servicii. În anul 2000, a făcut pasul spre antreprenoriat fiind cofondator Trend Consult – una dintre cele mai importante companii românești de training. Sabin este trainer în învățare experiențială din 2005, având certificare din partea companiei canadiene Eagle’s Flight – unul dintre cei mai mari dezvoltatori globali de traininguri bazate pe învățare experiențială.

Dan Berțeanu, dupa 3 ani de experiență în vânzarea bunurilor de larg consum și 5 ani în vânzarea produselor chimice de întreținere industrială s-a alăturat în 2002 companiei Achieveglobal, unul din principalii jucători de pe piața de training din România. În 2013 a cumpărat compania de la acționarul american și în 2014 a trecut-o printr-un proces de rebranding. Astăzi, Managing Partner la Equatorial, adică antreprenor în business-ul de învățare și schimbarea comportamentului.

Marius Decuseară-Brandenburg, în cei 20 de ani de experiență în domeniul vânzărilor, Marius Decuseară-Brandenburg a coordonat echipe de consultanți în vânzări și a dezvoltat și livrat programe de training pentru echipele de vânzări ale diferitelor companii. Cariera și-a început-o în departamentul de vânzări Reuters România, ocupând pe rând pozițiile de Sales Executive, Marketing Manager și cea de Head of Risk Solutions, Reuters Southeast Europe.În 2007, s-a alăturat echipei Trend Consult în funcția de Managing Partner. Marius este format ca trainer, a fost certificat de către Huthwaite International ca trainer în vânzări pentru programul SPIN® Selling Skills.

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: